Sponsra Vad sa-loppet – och syns lite mer
I Sverige lever 1,5 miljoner personer med en hörselskada. Faktum är att det är ett av våra största folkhälsoproblem och det finns hörselskadade på i stort sett alla arbetsplatser, i alla företag. Trots det är kunskapen om hörselskador låg.
Därför lanserar vi Vad sa-loppet. Med hjälp av motion, allvar och lite humor samlar vi in pengar till HRFs arbete för hörselskadade. Den som deltar bidrar till att ge stöd och sprida kunskap som gör skillnad för hundratusentals människor.
Vi erbjuder företag att bli sponsorer av Vad sa-loppet. På så vis syns ni på olika sätt under och efter kampanjen.
Vad sa-loppet och humor i TV4
På Världshörseldagen, den 3 mars, presenterades ”Vad sa-loppet” i TV4s Nyhetsmorgon när HRFs Sussie Ahlström och Maud Holmberg gästade programmet för att prata om hur dråpliga situationer och komiska missförstånd är en del av vardagen som hörselskadad. Och hur viktigt det är att kunna ta utmaningarna med lite humor och ett förlösande skratt.
Ni kan välja mellan tre olika sponsornivåer:
Guld – 25 000 kr
- Synlighet som guldsponsor på kampanjwebben
- Egen tackannons i HRFs medlemstidning Auris
- Tack i nyhetsbrev som går ut till alla deltagare efter kampanjen
- Digitalt material att dela i era kanaler
- Digitalt quiz om hörselskador och andra tips samt hörselsmarta råd
Silver – 10 000 kr
- Synlighet som silversponsor på kampanjwebben
- Delad tackannons i HRFs medlemstidning Auris
- Digitalt material att dela i era kanaler
- Digitalt quiz om hörselskador och andra tips samt hörselsmarta råd
Brons – 5 000 kr
- Synlighet som bronssponsor på kampanjwebben
- Delad tackannons i HRFs medlemstidning Auris
- Spridningsbild för sociala medier
- Digitalt quiz om hörselskador och andra tips samt hörselsmarta råd

KONTAKT: Har du frågor eller en idé om hur ditt företag kan stödja HRF? Välkommen att kontakta Jenny Höglund, enhetschef Insamling och marknad: jenny.hoglund@hrf.se