Datum: <time datetime="2023-02-28">28 februari 2023</time>

Inbjudan till årsmöte 2023

Eftersom HRF i Härnösand varit vilande sedan 2020, bjuder HRF:s distrikt i Västernorrlands län, medlemmarna i HRF Härnösand till årsmöte för HRF Härnösand.

Vi har lyckats få till ett förslag till styrelse och för att vi ska kunna ha olika medlemsaktiviteter behöver vi ha en styrelse som jobbar med olika frågor. Vi har därför valt att kalla till årsmöte trots att förslaget till styrelse omfattar endast tre personer, vilket är ett absolut minimikrav för en styrelse enligt stadgarna. Se i övrigt förslag till styrelse som bifogas tillsammans med Föredragningslista för mötet.

HRF Härnösand välkomnar alla intresserade medlemmar att delta på vårt årsmöte och det finns inga krav på att bli invald i styrelsen. Skulle du dock vara intresserad av en post i styrelsen är du givetvis varmt välkommen. Vi träffas för en kväll där vi kanske får en och annan god idé för framtiden i vår verksamhet. Alla kloka synpunkter tar vi gladeligen emot för att fylla på vårt bränsle i styrelsen.

Datum för årsmötet: 2023-03-16

Tid; Kl 18.00

Plats: Funktionsrätt Västernorrlands lokal Violen, Södra vägen 5 B (gamla Rehab), Härnösand

Texttolkare kommer att finnas på plats. Meddela om du behöver teckenspråkstolk.

HRF Härnösand bjuder på kaffe/the och smörgåstårta.
Hör av dig om du har någon form av matallergi.

Meddela ditt deltagande till Cathrine Svensk, tfn 079-347 91 98 eller via E-post: cathrine.svensk50@gmail.com

VÄLKOMMEN

Styrelsen för HRF distrikt Västernorrland